ข่าวลิเวอร์พูล

ระลึกความหลัง!! เผยใบแดงมิลเนอร์เกมพ่ายพาเลซ โดนอดีตครูพละไล่

ชาวเน็ตบนโลกโซเชียลนำรูปภาพของ เจมส์ มิลเนอร์ สมัยเด็กๆมาย้อนความหลังหลังจากที่เขาโดนใบแดงในเกมล่าสุด

มิลเนอร์ โดน จอห์น มอสส์ ผู้ตัดสินในเกมที่หงส์แดงเอาชนะ คริสตัล พาเลซ 4-3 แจกใบเหลืองที่สองเป็นใบแดงไล่ออกจากสนาม

และเมื่อลองย้อนกลับไปเมื่อ 20 ปีก่อน มิลเนอร์ กับ มอสส์ ถือมีความสัมพันธ์ในแบบ เด็กนักเรียน กับ ครูพละ ที่โรงเรียนประถม “เวสต์บรูก เลน” ที่เมืองลีดส์

ซึ่งใบแดงนี้ถือเป็นการย้อนระลึกวัยเยาว์ของมิลเนอร์ที่โดนครูพละเมื่อตอนนั้นมาควักใบแดงไล่ออกจากสนาม

Related posts

ปล่อยไหม! สองทีมแชมเปี้ยนชิพหวังยืมวู้ดเบิร์นจนจบซีซั่น

‘ฟีร์มิโน’ พูดถึง ‘มาเน-ซาลาห์’ กล่าวชมหลายเรื่อง

‘กูรูบอลเบียร์’ เชื่อ ‘พูลิซิช’ ไม่ย้ายทีมซัมเมอร์นี้

18 comments

http://tinyurl.com/quest-bars-cheap-39003 24 November 2019 at 07:14

I am genuinely grateful to the holder of this web page who has shared
this great piece of writing at at this place.

Reply
http://tinyurl.com/ 24 November 2019 at 16:32

Magnificent website. A lot of helpful info here. I’m sending it
to several buddies ans also sharing in delicious.

And obviously, thanks in your effort!

Reply
tinyurl.com 25 November 2019 at 02:19

Howdy! I know this is kinda off topic but I was wondering
which blog platform are you using for this website? I’m getting fed up of WordPress because I’ve had
issues with hackers and I’m looking at options for another platform.
I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 04:45

Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it 😉 I am going to revisit yet again since I book-marked it.

Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 10:46

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and also the rest
of the website is really good.

Reply
quest bars cheap 8 December 2019 at 08:05

Every weekend i used to go to see this web site, because i wish for enjoyment, for the
reason that this this web page conations truly nice funny
information too.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 15:10

Hello, i feel that i noticed you visited my website so i got here to go back the choose?.I’m attempting to to find things to enhance my web site!I guess its ok to make use
of a few of your concepts!!

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 03:04

Nice blog right here! Additionally your web site lots up very fast!
What host are you using? Can I am getting your associate hyperlink for your
host? I want my website loaded up as fast as yours lol

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 16:36

Ahaa, its nice discussion regarding this paragraph here at this blog, I have read all that, so at this time me also commenting here.

Reply
asksylphoflight 31 December 2019 at 16:44

Hi there would you mind stating which blog platform you’re
using? I’m going to start my own blog in the near future but
I’m having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I’m looking for something
completely unique. P.S Apologies
for being off-topic but I had to ask!

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 03:43

I think this is one of the most important info for me.
And i am glad reading your article. But should remark on few general things,
The site style is wonderful, the articles is really excellent :
D. Good job, cheers

Reply
sling tv 2 January 2020 at 21:48

Everything is very open with a very clear clarification of the challenges.
It was definitely informative. Your site is
very useful. Thank you for sharing!

Reply
sling tv https://asksylphoflight.tumblr.com/ 7 January 2020 at 19:50

certainly like your web-site however you need to test the spelling on quite a few of your posts.

A number of them are rife with spelling problems and I
find it very troublesome to tell the reality then again I will surely come again again.

Reply
tinyurl.com 7 January 2020 at 20:26

My brother suggested I would possibly like this blog. He used to be totally right.
This publish truly made my day. You cann’t believe simply how so much time I had
spent for this info! Thanks!

Reply
sling tv 14 January 2020 at 10:18

Great article, exactly what I was looking for.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 15:26

Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger,
and I was curious about your situation; we have developed some nice
methods and we are looking to trade solutions with others,
why not shoot me an e-mail if interested.

Reply
sling tv 29 January 2020 at 06:44

I appreciate, cause I found exactly what I used to be looking for.
You have ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a nice
day. Bye

Reply