ข่าวลิเวอร์พูล

เฉือนนิดเดียว!! ซาลาห์ ซิว MOM เกมหงส์บุกเชือดไบรท์ตัน

โมฮาเหม็ด ซาลาห์ ปีกจอมถล่มประตู ซิวแมนออฟเดอะแมตช์ ในเกมที่ลิเวอร์พูล บุกไปเอาชนะ ไบรท์ตัน 1-0

เกมนี้ ซาลาห์ กดจุดโทษเป็นประตูชัยให้กับหงส์แดงเอาชนะไบรท์ตัน พร้อมกับเก็บสามแต้มนำโด่งจ่าฝูงนำหน้า แมนเชสเตอร์ ซิตี้ อันดับสองอยู่ 7 แต้ม

หลังเกมทวีตเตอร์ทางการของหงส์แดงเปิดให้แฟนบอลลงคะแนนเสียงว่าใครสมควรได้แมนออฟเดอะแมตช์ในเกมนี้

ปรากฎว่า ซาลาห์ ได้ผลโหวตอันดับ 1 ที่ 41 เปอร์เซนต์ เอาชนะ ฟาบินโญ อันดับสองที่ได้ผลโหวตสูงถึง 38 เปอร์เซนต์

สำหรับ ซาลาห์ ปัจจุบัน ซัดในพรีเมียร์ลีกไปแล้ว 14 ประตูนำเป็นดาวซัลโวร่วมกับ ปิแอร์ เอเมอริก โอบาเมยอง และ แฮร์รี เคน แล้ว

Related posts

แห้วคู่! ‘เมเยอร์’ ข้อเสนอ ‘หงส์ – ปืน’ เพื่อย้ายไป ‘เสือใต้’

ซะงั้นอะ!!!สื่อแดนผู้ดีเผยหงส์ยังไม่ได้เดินหน้าคว้าตัวเปเป้

‘เอ็คโค่’ ตัดเกรดแข้งหงส์เกมคัมแบ็คชนะจิ้งจอก

14 comments

there coconut oil 25 November 2019 at 20:05

I’m extremely inspired with your writing talents as smartly as with the
layout on your blog. Is that this a paid topic or did you modify it
your self? Either way stay up the nice high quality writing, it’s uncommon to peer
a nice weblog like this one nowadays..

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 06:24

Your style is really unique compared to other folks I have read stuff from.
Many thanks for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just bookmark this site.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 08:50

Hi, i believe that i saw you visited my website so i came
to return the favor?.I’m attempting to in finding things to enhance
my web site!I assume its adequate to use some of your concepts!!

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 06:25

Thanks , I’ve just been searching for information about this
topic for a while and yours is the greatest I’ve came upon till
now. But, what in regards to the conclusion? Are
you sure about the source?

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 09:42

You actually make it appear so easy along with your presentation but I find this matter
to be actually one thing which I think I might
never understand. It kind of feels too complicated and very extensive for me.
I am taking a look ahead in your subsequent publish, I’ll try to get the hold of it!

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 10:21

Hello! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

Is it hard to set up your own blog? I’m not very techincal but
I can figure things out pretty quick. I’m thinking about
setting up my own but I’m not sure where to begin. Do
you have any ideas or suggestions? Cheers

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 05:02

My spouse and I absolutely love your blog and find a lot of your post’s to
be what precisely I’m looking for. Do you offer
guest writers to write content for you personally? I wouldn’t mind creating a
post or elaborating on a lot of the subjects you write regarding here.

Again, awesome blog!

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 17:10

Hello to every one, the contents present at this website are genuinely
amazing for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 03:52

Tremendous issues here. I am very happy to look your article.

Thanks a lot and I am looking ahead to contact you. Will
you kindly drop me a e-mail?

Reply
sling tv 7 January 2020 at 05:25

whoah this blog is wonderful i like studying your articles.
Stay up the great work! You know, a lot of individuals are looking round
for this information, you could help them greatly.

Reply
https://asksylphoflight.tumblr.com/ sling tv 7 January 2020 at 20:30

What’s up to all, it’s really a fastidious for me
to pay a visit this web page, it includes important Information.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 17:09

Hello there! This article could not be written any better!

Going through this post reminds me of my previous roommate!
He continually kept talking about this. I will
forward this article to him. Fairly certain he’s going to have a good read.
Thanks for sharing!

Reply
sling tv 17 January 2020 at 04:59

Hello! I’ve been reading your blog for some time now and finally got the courage
to go ahead and give you a shout out from Lubbock Tx! Just wanted to mention keep up the excellent job!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 17:17

Hi there! This post could not be written much better!
Looking through this post reminds me of my previous roommate!
He continually kept talking about this. I will send this information to him.
Pretty sure he’ll have a very good read. I appreciate you for sharing!

Reply