ข่าวลิเวอร์พูล

ผอ.อคาเดมีหงส์ ไม่แปลกใจ “โฮเวอร์” ฟอร์มดีตั้งแต่นัดแรก

อเล็กซ์ อินเกลธอร์ป ผู้อำนวยการอคาเดมีของ “หงส์แดง”​ลิเวอร์พูล ยอมรับไม่ประหลาดใจเลยหลัง คี-ยานา โฮเวอร์ ดาวรุ่งของทีมจะโชว์ฟอร์มยอดเยี่ยมตั้งแต่เกมแรกที่เปิดตัวลงเล่นให้กับทีม

ดาวเตะวัย 16 ปีได้รับโอกาสลงสนามเปิดตัวชุดใหญ่หงส์แดงในเกมเอฟเอคัพ รอบ 3 ที่พ่ายต่อ วูล์ฟแฮมป์ตัน 1-2 หลังจากที่ เดยัน ลอฟเรน ได้รับบาดเจ็บจนต้องถูกเปลี่ยนตัวออกจากสนาม

ผมคิดว่านั่นคือพรสวรรค์ที่โดดเด่นของเขา เขามีแวว เขามีแววที่จะไปได้ไกลจริงๆ” ผอ.อคาเดมีหงส์แดงกล่าวผ่านเว็บไซต์สโมสร

“อัตราความก้าวหน้าของเขา ผมคิดว่าหลังจากปรีซีซั่นมันไม่ใช่เรื่องเซอร์ไพรส์เลยสำหรับผม เพราะเขาคือคนที่ผมคิดไว้ว่าจะไปได้ไกลแน่นอนในช่วงต้นฤดูกาลและคิดว่าจะกลายเป็นนักเตะระดับท็อปแน่ๆ”

Related posts

‘โมเรโน’ รับคิดถึงคูตี้เพื่อนรัก ดีใจไม่ย้ายไปไหน

แสบไม่เปลี่ยน!! ‘มู’ แสดงความเห็นถึงการเสริมทัพของหงส์ปีนี้

คดีพลิก! ‘คล็อปป์’ อาจไม่ซื้อโกลใหม่เปลี่ยนใจให้ ‘คาริอุส’ ยึดมือ 1

28 comments

there coconut oil 25 November 2019 at 13:12

Hi! I’m at work browsing your blog from my new apple iphone!
Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your
posts! Keep up the outstanding work!

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 16:28

Undeniably believe that that you said. Your favourite justification appeared to be at
the web the simplest thing to keep in mind of.
I say to you, I definitely get irked whilst people consider concerns that they just
do not recognize about. You managed to hit the nail upon the top as smartly
as outlined out the entire thing without having side effect ,
other people could take a signal. Will probably be again to get more.
Thank you

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 17:35

I’ve been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this sort of space .
Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this
website. Studying this info So i’m satisfied to show that I have a very just
right uncanny feeling I discovered exactly
what I needed. I most indubitably will make sure to do not disregard this site and give it
a glance on a continuing basis.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 04:05

I enjoy, result in I discovered exactly what I
used to be having a look for. You’ve ended my 4 day long hunt!
God Bless you man. Have a great day. Bye

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 12:17

Hi I am so glad I found your blog, I really found you by accident, while I was browsing on Aol for something else, Anyways I
am here now and would just like to say thanks a lot
for a fantastic post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have
time to read through it all at the minute but I have saved
it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please
do keep up the excellent work.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 4 December 2019 at 04:59

Everything is very open with a really clear explanation of the issues.
It was really informative. Your website is extremely helpful.

Thanks for sharing!

Reply
quest bars cheap 5 December 2019 at 00:48

Attractive section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to
assert that I get actually enjoyed account your blog posts.
Any way I will be subscribing to your feeds and even I achievement you
access consistently fast.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 13:40

I’m extremely inspired along with your writing talents and also with the structure on your blog.
Is this a paid subject matter or did you customize it yourself?
Either way keep up the excellent quality writing,
it is uncommon to peer a great weblog like this one
today..

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 07:02

I couldn’t refrain from commenting. Exceptionally well written!

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 08:14

I am really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
Is this a paid theme or did you customize
it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a
great blog like this one these days.

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 12:29

I’m not certain where you’re getting your info, but good topic.

I needs to spend a while finding out more or understanding more.
Thanks for magnificent info I used to be in search of this info
for my mission.

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 01:52

If you wish for to grow your experience only keep visiting
this web site and be updated with the most up-to-date news update posted here.

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 05:59

I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering what all
is required to get setup? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I’m not very web savvy so I’m not 100% positive. Any recommendations or advice would be greatly
appreciated. Thank you

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 17:00

Wow, awesome weblog structure! How long have you been running a blog
for? you made blogging glance easy. The overall look of
your site is great, let alone the content!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 05:08

Hello there, just became aware of your blog through Google,
and found that it is really informative. I am
going to watch out for brussels. I’ll appreciate if you continue this in future.
Numerous people will be benefited from your writing. Cheers!

Reply
asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 20:25

Aw, this was a really nice post. Taking a few minutes and actual
effort to generate a top notch article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don’t manage to get nearly anything done.

Reply
https://asksylphoflight.tumblr.com/ sling tv 5 January 2020 at 14:12

Admiring the time and energy you put into your site and in depth information you provide.
It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same out of date rehashed information. Wonderful read!
I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 07:28

I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
I don’t know who you are but definitely you’re going to a
famous blogger if you aren’t already 😉 Cheers!

Reply
sling tv 14 January 2020 at 23:36

Wow, that’s what I was searching for, what a material!
existing here at this weblog, thanks admin of this site.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 08:15

Wow, wonderful blog structure! How lengthy have you been running a
blog for? you make running a blog look easy.

The full look of your website is wonderful, as neatly as the content material!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 19:10

This design is incredible! You most certainly know how to keep a reader amused.

Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog
(well, almost…HaHa!) Great job. I really loved what you
had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!

Reply
sling tv 19 January 2020 at 06:08

It’s genuinely very complex in this active life to listen news
on TV, so I just use internet for that purpose, and obtain the most up-to-date news.

Reply
Fermina Stoffle 30 January 2020 at 23:20

I’ve been absent for a while, but now I remember why I used to love this site. Thank you, I will try and check back more often. How frequently you update your website?

Reply
smoretraiolit 13 April 2020 at 01:36

Heya i am for the primary time here. I came across this board and I to find It really useful & it helped me out much. I am hoping to provide something again and aid others such as you aided me.

Reply