ข่าวลิเวอร์พูล

เก็บเวลหน่อย!! หงส์เตรียมปล่อย “คามาโช” ซบลิสบอนยืมตัว

“หงส์แดง” ลิเวอร์พูล เตรียมปล่อย ราฟาเอล คามาโช ปีกดาวรุ่งไปเล่นให้กับสปอร์ติง ลิสบอน แบบยืมตัว

ดาวเตะวัย 18 ปีเพิ่งจะถูก เยอร์เกน คลอปป์ ให้ลงสนามในเกมเอฟเอคัพ เกมที่พ่ายต่อ วูล์ฟ 1-2 ตกรอบที่สาม

โดย คลอปป์ มองว่าแข้งรายนี้ต้องได้รับโอกาสลงสนามอย่างต่อเนื่องทำให้เขาเตรียมปล่อยแข้งรายนี้ด้วยสัญญายืมตัว

สำหรับ สปอร์ติง ลิสบอน คาดกันว่าจะทำการตกลงปิดดีลแข้งรายนี้ในอีกไม่กี่อึดใจ และจะทำให้เขากลายเป็นนักเตะคนที่ 4 ที่ย้ายทีมในเดือนนี้ต่อจาก โดมินิก โซลันกี, นาธาเนียล ไคลน์ และ คาเรล กาเบรลลา

Related posts

โคตรแน่น! คล็อปป์ ชม ‘ฟาน ไดค์-อลิสซง’ ฟอร์มแจ่มคุณค่าที่คู่ควร

เอางั้นเลย! ‘JK’ ลั่นจัดชุดใหญ่เจอ ‘ปอร์โต้’ แม้ ‘แดงเดือด’ นัดถัดไป

แฟนๆว่าไง!!!”ฟาเบรกัส” ชู “มาเน่” คือที่สุดของพรีเมียร์ลีกตอนนี้

22 comments

http://tinyurl.com 24 November 2019 at 15:59

Hey! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard
on. Any suggestions?

Reply
http://tinyurl.com/vozcah6 25 November 2019 at 04:33

Greetings! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha
plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having problems finding one?
Thanks a lot!

Reply
is coconut oil 25 November 2019 at 23:06

I think this is one of the most important information for me.
And i’m glad reading your article. But want to remark on some general things,
The site style is perfect, the articles is really excellent
: D. Good job, cheers

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 02:49

My partner and I absolutely love your blog and find many
of your post’s to be just what I’m looking for. Would you offer guest writers to write content available for you?

I wouldn’t mind composing a post or elaborating on a number of the subjects
you write about here. Again, awesome website!

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 05:41

It’s truly very complicated in this active life to
listen news on TV, so I only use web for that purpose,
and obtain the most up-to-date news.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 14:26

Thank you for the auspicious writeup. It in truth was once a
entertainment account it. Glance complex to more delivered agreeable from you!
However, how can we keep in touch?

Reply
quest bars cheap 4 December 2019 at 05:43

This paragraph will help the internet users for creating new web site or even a blog from start
to end.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 21:31

I have learn a few excellent stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.
I wonder how a lot attempt you place to make any such fantastic
informative site.

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 17:56

Hey There. I discovered your weblog using msn. That is a very neatly
written article. I’ll be sure to bookmark it and return to learn more
of your useful information. Thanks for the post.
I will certainly comeback.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 06:01

Please let me know if you’re looking for a writer for your
site. You have some really good posts and I feel I would be a good asset.
If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write
some material for your blog in exchange for a link back to mine.
Please blast me an email if interested. Cheers!

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 02:30

We’re a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our
community. Your website offered us with useful info to work on. You’ve performed a formidable activity and our whole group
might be grateful to you.

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 10:48

Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I’ve truly enjoyed
surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed
and I hope you write again soon!

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 02:46

Your style is unique compared to other folks I’ve read stuff from.

Thanks for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just book mark this site.

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 15:53

Hi there! Do you know if they make any plugins to assist
with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to
rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
If you know of any please share. Kudos!

Reply
http://sinnedbeyondhelp.tumblr.com/ 28 December 2019 at 16:54

Your way of explaining all in this article is actually good, every one can without difficulty be aware of it, Thanks
a lot.

Reply
match.com free trial 29 December 2019 at 17:24

Great post. I am going through some of these issues as well..

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 23:06

Hi there, this weekend is nice designed for me,
as this occasion i am reading this wonderful informative post
here at my residence.

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 14:55

Since the admin of this web page is working, no uncertainty very shortly
it will be well-known, due to its quality contents.

Reply
sling tv 1 January 2020 at 16:37

Hello! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I
could locate a captcha plugin for my comment form?

I’m using the same blog platform as yours and I’m having
trouble finding one? Thanks a lot!

Reply
sling tv 3 January 2020 at 13:22

Wow that was odd. I just wrote an very long comment
but after I clicked submit my comment didn’t show up.
Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyways, just wanted to say fantastic blog!

Reply
sling tv https://asksylphoflight.tumblr.com/ 5 January 2020 at 13:44

Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your site is fantastic, as well
as the content!

Reply