• Home
  • ข่าวลิเวอร์พูล
  • เดี๋ยวก็กลับมา!!!คล็อปป์เผยไร้แผนดึงเซ็นเตอร์รายใหม่แม้เจ็บกันเกือบหมด
ข่าวลิเวอร์พูล

เดี๋ยวก็กลับมา!!!คล็อปป์เผยไร้แผนดึงเซ็นเตอร์รายใหม่แม้เจ็บกันเกือบหมด

เจอร์เก้น คล็อปป์ กุนซือเฮฟวี่ เมทัลของทีมลิเวอร์พูลกล่าวว่าตัวเขาไม่มีความสนใจที่จะเซ็นสัญญาเซ็นเตอร์แบ็ครายใหม่มาร่วมทีม

ทีมหงส์แดงกำลังประสบปัญหาอาการนักเตะบาดเจ็บหลายคนก่อนที่จะเริ่มศึกพรีเมียร์ลีคกับไบร์ทตันในช่วงสุดสัปดาห์นี้

โดยเดยัน ลอฟเรนเป็นนักเตะรายล่าสุดที่ถูกเปลี่ยนตัวออกในเกมที่ลิเวอร์พูลแพ้ให้กับวูล์ฟ 2-1 ในศึกเอฟเอ คัพเมื่อคืนวันจันทร์

“มีเพียงเฉพาะประเทศออังกฤษเท่านั้นที่ถามคำถามแบบนี้ ทุกๆสิ่งเกี่ยวกับการซื้อผู้เล่นรายใหม่”คล็อปป์กล่าวกับ talkSPORT

“พวกเรามีเซ็นเตอร์แบ็ค 4 คน 3 ไม่แน่ว่า 2 คนได้รับบาเจ็บ ดังนั้นพวกเราจะพยายามผ่านช่วงเวลานี้ไปให้ได้”

“พวกเราต้องการพวกเขากลับมาร่วมทีม แต่คุณไม่สามารถซื้อเซ็นเตอร์ฮาล์ฟคนที่ 5 และบอกว่า คุณจะได้ลงเล่นในช่วง 2 สัปดาห์และหลังจากนั้นคนอื่นจะเข้ามาอยู่ในตำแหน่งนี้”

Related posts

‘อันเช่’ เตือนหงส์อุบอุบ ‘เซเวน่า ซเวซด้า’ โคตรตุกติก

ของดี! ‘ซิลวา’ การันตีเอง ‘ฟาบินโญ่’ ของดีในมือหงส์

สื่อแฉ! เอเยนต์ ‘ปาเกต้า’ โผล่เมืองลิเวอร์พูลคาดเจรจาซบหงส์

12 comments

http://tinyurl.com/ 24 November 2019 at 01:02

My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP.
I have always disliked the idea because of the expenses.
But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on several websites for about a year and am anxious
about switching to another platform. I have heard good things about blogengine.net.
Is there a way I can import all my wordpress content into
it? Any kind of help would be greatly appreciated!

Reply
this coconut oil 25 November 2019 at 15:13

This is my first time go to see at here and i am genuinely pleassant to read everthing at alone place.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 08:00

Have you ever considered writing an ebook or guest authoring on other sites?
I have a blog based upon on the same topics you
discuss and would love to have you share some stories/information. I know my subscribers would enjoy your work.
If you’re even remotely interested, feel free to shoot
me an email.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 11:40

Hurrah! Finally I got a website from where I be able to really get helpful data concerning my study and knowledge.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 06:16

Hi! I could have sworn I’ve been to this website before but after browsing
through some of the post I realized it’s new to me. Anyways, I’m
definitely happy I found it and I’ll be bookmarking and checking back frequently!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 07:04

What a information of un-ambiguity and preserveness of valuable know-how concerning unexpected emotions.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 13:07

I believe this is one of the so much significant info for me.
And i’m satisfied studying your article.
But want to commentary on few general issues, The web site
style is perfect, the articles is actually great : D. Good job,
cheers

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 07:09

Hi there, just wanted to mention, I liked this blog post.
It was inspiring. Keep on posting!

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 20:37

Hi! I’ve been following your site for some time now and finally got
the bravery to go ahead and give you a shout out from
Lubbock Texas! Just wanted to say keep up the excellent job!

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 14:30

It’s awesome to pay a visit this web site and reading the views
of all colleagues on the topic of this post, while I am also eager of getting experience.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 15:34

Hi there, I would like to subscribe for this webpage to obtain latest updates, therefore where can i do it
please assist.

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 01:20

I think this is one of the most vital information for me.
And i am glad reading your article. But should remark on some general things, The website
style is wonderful, the articles is really great : D. Good job, cheers

Reply