ข่าวลิเวอร์พูล

เอาให้ดีนะ!! JK เตรียมส่ง “โมเรโน” ตัวจริงชนหมาป่า

เยอร์เกน คลอปป์ กุนซือของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ยืนยันว่า อัลแบร์โต โมเรโน ฟูลแบ็กสำรองจะลงเล่นเป็นตัวจริงในเกมเอฟเอคัพรอบ 3 กับวูล์ฟแฮมป์ตัน วันเดอร์เรอร์ส

“100 เปอร์เซนต์ 100 เปอร์เซนต์ ขอยกตัวอย่างอัลแบร์โตละกันเขาเป็นมืออาชีพที่น่าเหลือเชื่อและเป็นคนที่สำคัญมากคนหนึ่งในห้องแต่งตัว” คลอปป์ ตอบว่า โมเรโน จะได้ลงเล่นกับวูล์ฟหรือไม่

“เขาอยู่ในฝั่งที่มองโลกในแง่บวกของดาวเคราะห์ตลอดผมคงพูดเช่นนั้นได้ เขามีรูปรางที่ดีเอาซะมากๆ เขารักการซ้อม รักที่จะลงเล่นและรักอะไรแบบนี้ และเขาก็เป็นเด็กดีจริงๆ

“ผมพูดได้เลยว่าอัลแบร์โตจะเล่นได้ดีไม่มีข้อสงสัยเกี่ยวกับเรื่องนั้น เขาต้องเล่น นั่นแหละชัดนะ”

Related posts

เกือบแล้ว! อัลเวสเปิดใจครั้งหนึ่งเคยเกือบย้ายมาแอนฟิลด์

คล็อปป์รับ! ‘เปแอสเช’ ทีมเทพ แต่มีเหตุผลหนึ่งทำให้หงส์ไม่คิดกลัว

ฟังหูไว้หู! ‘หงส์’ เล่นใหญ่เล็งดึงจอมทัพเรือใบเสริมเขี้ยว

24 comments

http://tinyurl.com/ 23 November 2019 at 18:45

We are a group of volunteers and opening a new
scheme in our community. Your web site offered us with valuable information to work on. You’ve done
an impressive job and our entire community will be grateful
to you.

Reply
are coconut oil 26 November 2019 at 02:01

Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo
News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?

I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
Cheers

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 23:34

Hey there! I could have sworn I’ve been to this site before but after reading through some of the post I realized it’s
new to me. Anyhow, I’m definitely glad I found it and I’ll be bookmarking and checking
back often!

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 10:56

Hi there, the whole thing is going perfectly here and ofcourse every
one is sharing information, that’s truly excellent, keep up writing.

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 02:12

Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?

I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
Cheers

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 05:36

Why users still use to read news papers when in this technological
world everything is existing on net?

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 10:13

For most up-to-date news you have to pay a visit web and on world-wide-web I found this web page as a best web page for newest updates.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 4 December 2019 at 05:11

Wow, this paragraph is pleasant, my sister is analyzing such things, so I am
going to convey her.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 18:34

I every time spent my half an hour to read this webpage’s posts all the time along with a cup of coffee.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 13:23

Pretty! This has been an incredibly wonderful article.
Thanks for supplying these details.

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 05:44

I do consider all the ideas you have offered for your post.

They are very convincing and will certainly work. Nonetheless, the posts are
too short for novices. May you please lengthen them a little from subsequent time?
Thanks for the post.

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 13:19

Hello there I am so delighted I found your web site, I really found you by mistake, while I was browsing on Yahoo for something else, Regardless I am here now and would just like to say thanks for a incredible
post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
look over it all at the moment but I have saved it and
also added in your RSS feeds, so when I have time I
will be back to read more, Please do keep up the superb b.

Reply
coconut oil 21 December 2019 at 06:07

Good day! Would you mind if I share your blog with my facebook group?

There’s a lot of people that I think would really appreciate your content.
Please let me know. Cheers

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 05:41

I am curious to find out what blog system you have been utilizing?
I’m having some minor security problems with my latest
website and I would like to find something more safeguarded.
Do you have any solutions?

Reply
http://asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 21:40

Hiya very cool site!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I’ll bookmark your site and take the feeds additionally?
I’m satisfied to find so many useful information here within the put up, we’d like develop more techniques
in this regard, thanks for sharing. . . . . .

Reply
sling tv https://asksylphoflight.tumblr.com/ 5 January 2020 at 05:52

Hi there, this weekend is good in support of me, for the reason that this moment i am reading this enormous educational
article here at my home.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 07:06

When someone writes an post he/she maintains the image of a user in his/her mind that how a
user can be aware of it. Thus that’s why this piece of writing is outstdanding.
Thanks!

Reply
sling tv 19 January 2020 at 07:04

Quality articles or reviews is the crucial to invite the users to pay a quick visit the website, that’s
what this web page is providing.

Reply
sling tv 29 January 2020 at 11:22

Hey! I’m at work browsing your blog from my new apple iphone!
Just wanted to say I love reading through your
blog and look forward to all your posts! Keep up the great work!

Reply
cbd oil that works 2020 4 April 2020 at 20:34

You need to be a part of a contest for one of the finest
websites on the net. I will recommend this website!

Reply
Oscoau b 20 May 2020 at 00:37

Tuufom dkrtpt sildenafil dosage

Reply
judi slot online 15 June 2020 at 17:04

Pretty! This was a really wonderful article.
Thanks for providing this information.

Reply
Tree Surgeon 18 July 2020 at 03:42

Hello there, You have done a great job. I’ll definitely digg it and personally
suggest to my friends. I’m sure they’ll be benefited from this website.

Reply
http://punterfetish.com 29 July 2020 at 04:51

I’ve learn some excellent stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
I wonder how much effort you put to create this
type of excellent informative web site.

Reply