ข่าวลิเวอร์พูล

เอเมรี รับ “หงส์” มีโอกาสเป็นแชมป์ไร้พ่ายเหมือนปืนปี 2004

อูไน เอเมรี กุนซือของอาร์เซนอล ยอมรับว่า “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล มีโอกาสเป็นแชมป์ไร้พ่ายเหมือนกับตอนที่อาร์เซนอลเคยทำไว้ในปี 2004

“ลิเวอร์พูลสามารถทำเช่นนั้นได้เพราะตอนนี้พวกเขากำลังทำเช่นนั้นอยู่” เอเมรี กล่าว

“ลิเวอร์พูลพัฒนาขึ้นอย่างชัดเจน สามปีก่อนพวกเขาไม่ได้ไปเล่นแชมเปียนส์ลีก ทั้งกับพรีเมียร์ลีกที่ไม่ได้ท็อปโฟร์ รวมถึงยูโรปาที่แพ้นัดชิงให้กับเซบีญา

“ผมดูตอนนั้นถึงความก้าวหน้าในตอนนี้ และพวกเขาคือตัวอย่างของความก้าวหน้าที่ดีมาก ผมก็ศึกษากับวิธีที่เราเป็นตอนนี้เช่นกัน

“เราต้องเรียกร้องตัวเองให้มากยกระดับในแนวทางของเราอย่างรวดเร็ว เราต้องใช้เวลาและอดทนเช่นเดียวกัน”

Related posts

คนใน!!!คล็อปป์ชมเทรนต์ฟอร์มแจ่มเพราะซึมซับความเป็นสเกาเซอร์เต็มเปี่ยม

ฟังผม! อัลดริดจ์แนะคล็อปป์ใช้คนนี้แทนลอฟเรนยาวๆ

แจ่มจริง! ซาลาห์ซิวยอดเยี่ยมหงส์เดือนสิงหาคม

13 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 01:17

Wonderful blog you have here but I was wondering if you knew of any community forums that cover the same topics
talked about here? I’d really like to be a part of online community where
I can get feed-back from other knowledgeable people that share the
same interest. If you have any recommendations, please let me know.

Many thanks!

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 20:50

Excellent web site. A lot of useful information here.
I am sending it to some buddies ans additionally sharing in delicious.

And naturally, thank you on your effort!

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 02:43

What’s up everyone, it’s my first pay a quick visit at this web site, and piece of writing is truly fruitful in favor
of me, keep up posting these articles.

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 01:42

Excellent post. Keep writing such kind of information on your blog.
Im really impressed by your blog.
Hello there, You’ve performed a fantastic job. I’ll certainly digg it and
individually suggest to my friends. I am sure they’ll be benefited from
this website.

Reply
coconut oil 20 December 2019 at 09:45

What’s up everyone, it’s my first pay a quick visit at this web page, and
piece of writing is actually fruitful in favor of me,
keep up posting these types of content.

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 05:46

For hottest news you have to pay a visit the web and on world-wide-web I found this web site as a finest website
for hottest updates.

Reply
http://asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 21:20

Excellent goods from you, man. I have take note your stuff previous to and you’re just
extremely great. I really like what you’ve got right here, really
like what you are stating and the way in which during which
you are saying it. You are making it entertaining and you
continue to care for to stay it smart. I can’t wait to read far more
from you. This is actually a tremendous site.

Reply
sling tv 2 January 2020 at 20:56

When someone writes an piece of writing he/she retains the image of
a user in his/her brain that how a user can understand it.
Thus that’s why this piece of writing is perfect.
Thanks!

Reply
sling tv https://asksylphoflight.tumblr.com/ 5 January 2020 at 13:34

This info is priceless. How can I find out more?

Reply
sling tv 7 January 2020 at 11:49

Hi there, I log on to your blogs like every week.
Your writing style is awesome, keep up the good work!

Reply
sling tv 15 January 2020 at 14:11

I think what you posted made a ton of sense. But, what about this?
suppose you were to create a killer title? I am not saying your content is not solid, however what if you added something that
makes people want more? I mean เอเมรี รับ "หงส์" มีโอกาสเป็นแชมป์ไร้พ่ายเหมือนปืนปี 2004 – ข่าวสโมสรฟุตบอลลิเวอร์พูล is a little plain.
You could look at Yahoo’s home page and note how they create article headlines to get viewers interested.
You might try adding a video or a related picture or two to
grab people excited about what you’ve written. Just my opinion, it would make your posts a little
bit more interesting.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 12:50

Thanks for every other informative web site. Where
else may I get that kind of info written in such an ideal way?

I’ve a mission that I’m just now working on, and I’ve been at the look out
for such information.

Reply