ข่าวลิเวอร์พูล

ราฟา ชี้ “หงส์-เรือ” อยู่เหนือทีมอื่นก้าวนึง งานลำบากของสาลิกา

ราฟาเอล เบนิเตซ กุนซือของนิวคาสเซิล ยูไนเต็ด ชี้ ลิเวอร์พูล และ แมนเชสเตอร์ ยูไนเต็ด นำหน้าทีมอื่นๆไปก้าวนึงแล้วตอนนี้

“ยังเร็วเกินไป แต่ผมคิดว่าทั้งสองทีมเหนือกว่าทีมอื่นๆเล็กน้อยนะ ผมไม่เห็นเกมแมนเชสเตอร์ ซิตี้ที่พ่ายพาเลซนะ แต่ไม่มีคาดคิดแน่” ราฟา กล่าว

“ผมเห็นลิเวอร์พูลกับแมนเชสเตอร์ ซิตี้ นำหน้าทีมอื่นๆอยู่ ลิเวอร์พูลกำลังทำได้ดี พวกเขาเล่นได้ดีจริงๆ และมันจะเป็นเกมที่ยากมากสำหรับเรา”

ทั้งนี้ ราฟา จะกลับไปเยือนถิ่นเก่าของเขาอีกครั้ง ด้วยการพา สาลิกาดง บุกไปเยือน ลิเวอร์พูล ซึ่งเขาเคยคุมทีม

Related posts

งานเข้า! ฟาบินโญ่ป่วยส่อพลาดวลเวสต์แฮม – อัพเดทคนอื่นๆ

‘ชาน’ ทึ่ง ‘คูตี้’ เผยเหตุทำไมยกเป็นแข้งเจ๋งสุดที่เคยเจอ

รวมกูรูฟันธงลงสกอร์! ‘หงส์แดง’ เยือน ‘หงส์ขาว’ คืนนี้ใครวิน

18 comments

tinyurl.com 23 November 2019 at 23:27

Fabulous, what a webpage it is! This weblog gives helpful data to us, keep it up.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 02:33

I relish, lead to I found just what I used to be taking a look for.

You’ve ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have
a great day. Bye

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 12:29

Hi there, I do think your blog may be having web browser compatibility problems.

Whenever I take a look at your site in Safari,
it looks fine however, if opening in Internet Explorer,
it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up!
Apart from that, fantastic blog!

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 15:49

Great blog you’ve got here.. It’s hard to find good quality writing like yours these days.

I honestly appreciate individuals like you!

Take care!!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 02:54

What’s up, I want to subscribe for this website to obtain hottest
updates, so where can i do it please assist.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 18:19

I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
I don’t know who you are but certainly you’re going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 02:09

Hello there! This is my first comment here so I just wanted to
give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy
reading your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same topics?
Thanks for your time!

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 16:57

Magnificent website. Plenty of helpful info here. I’m sending it to several pals
ans also sharing in delicious. And naturally, thank you for
your effort!

Reply
sling tv 2 January 2020 at 19:26

I do not even know how I ended up here, but I thought
this post was great. I don’t know who you are but
certainly you’re going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

Reply
sling tv 3 January 2020 at 06:06

Hello, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Firefox, it looks fine but when opening in Internet
Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, great blog!

Reply
sling tv 7 January 2020 at 05:41

Howdy would you mind sharing which blog platform you’re working with?
I’m going to start my own blog soon but I’m having a hard
time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design seems different
then most blogs and I’m looking for something unique.
P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!

Reply
http://tinyurl.com 7 January 2020 at 21:39

Good day! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.

Your blog provided us useful information to work on. You have
done a extraordinary job!

Reply
asksylphoflight sling tv 8 January 2020 at 01:56

Does your website have a contact page? I’m having problems locating it but, I’d
like to send you an email. I’ve got some recommendations for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward
to seeing it grow over time.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 22:13

What’s up, the whole thing is going nicely here and ofcourse
every one is sharing data, that’s truly good, keep up writing.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 13:59

I visited many web pages but the audio quality for audio songs
existing at this web site is truly wonderful.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 18:13

What i don’t realize is actually how you’re no longer actually much more
well-favored than you might be now. You are so intelligent.
You realize therefore considerably when it comes
to this matter, made me in my opinion believe it
from a lot of numerous angles. Its like men and women don’t seem to be involved until it is
something to do with Lady gaga! Your personal stuffs nice.
Always handle it up!

Reply
sling tv best package 2020 25 January 2020 at 00:59

I was curious if you ever thought of changing the layout of your
blog? Its very well written; I love what youve got
to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images.
Maybe you could space it out better?

Reply