ข่าวลิเวอร์พูล

เมอร์สัน ฟันธง “หงส์แดง” ถล่มสาลิกาบ็อกซิงเดย์ 3-0

พอล เมอร์สัน อดีตตำนานแข้งดัง ที่ผันตัวเองเป็นกูรูอยู่สกายสปอร์ต วิเคราะห์เจาะลึกบ็อกซิงเดย์คู่ระหว่าง ลิเวอร์พูล พบกับ นิวคาสเซิล ยูไนเต็ด

“ผมดูเกมนิวคาสเซิลกับฟูแลมมา พวกเขาไม่ใกล้เคียงกับการยิงประตูเลยทั้งที่พวกเขาเจอกับทีมที่มีเกมรับห่วยสุดในโลกด้วยนะ!” เมอร์สัน กล่าว

“มันคงจะเป็นอะไรที่ช็อกมากที่สุดของฤดูกาลหากพวกเขาเอาชนะที่นี่ นิวคาสเซิลจะเล่นเกมรับตลอดเกมแน่ แต่พวกเขาคงไม่รอดหรอก”

โดย เมอร์สัน ฟันธงลงสกอร์คู่นี้มั่นใจว่า ลิเวอร์พูล จะชนะ นิวคาสเซิล ยูไนเต็ด 3-0

Related posts

ลูกผู้ชาย!! ‘มูนิเยร์’ ยอมรับหงส์แดงเหนือกว่า ‘เปแอสเช’ จริงๆ

ปธ.ยูเว่เคลื่อนไหวพูดถึงสถานการณ์ ‘เมสซี่ ชาน’

เอางั้นเลย! ‘JK’ ลั่นจัดชุดใหญ่เจอ ‘ปอร์โต้’ แม้ ‘แดงเดือด’ นัดถัดไป

17 comments

http://tinyurl.com/ 25 November 2019 at 02:33

Why viewers still make use of to read news papers
when in this technological globe everything is available on web?

Reply
coconut oil when 26 November 2019 at 03:32

When some one searches for his necessary thing, thus
he/she needs to be available that in detail, thus that thing is
maintained over here.

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 22:03

I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was curious what
all is needed to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?

I’m not very internet savvy so I’m not 100% certain. Any tips or
advice would be greatly appreciated. Thank you

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 03:50

Aw, this was an incredibly good post. Taking
a few minutes and actual effort to produce a good article…
but what can I say… I put things off a lot and don’t seem
to get nearly anything done.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 12:26

Howdy! This post couldn’t be written any better! Reading this post reminds me of
my previous room mate! He always kept chatting
about this. I will forward this page to him.
Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 19:29

What a data of un-ambiguity and preserveness of valuable know-how concerning unexpected feelings.

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 01:43

Usually I do not read article on blogs, but I would like to say that
this write-up very compelled me to take a look at and do it!
Your writing taste has been surprised me. Thanks,
quite great article.

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 15:38

You actually make it seem really easy with your presentation however I in finding this topic to be actually something that I feel I would by
no means understand. It kind of feels too complicated and very extensive for me.
I’m having a look ahead on your next submit, I will attempt to get the grasp of
it!

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 20:23

It’s very straightforward to find out any matter on web as
compared to books, as I found this post at this web page.

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 00:07

I’m truly enjoying the design and layout of your website.
It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire
out a designer to create your theme? Outstanding work!

Reply
http://sinnedbeyondhelp.tumblr.com/ 28 December 2019 at 09:45

Great article.

Reply
match.com 1 January 2020 at 02:07

Its like you read my mind! You appear to know so
much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit,
but instead of that, this is wonderful blog. A great read.
I will certainly be back.

Reply
sling tv 3 January 2020 at 07:30

Hi there! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to
give it a look. I’m definitely enjoying the information. I’m book-marking and will be tweeting this to my followers!

Great blog and terrific design and style.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 08:33

Great blog you have got here.. It’s hard to find excellent writing like yours these days.
I truly appreciate people like you! Take care!!

Reply
http://tinyurl.com 7 January 2020 at 20:37

At this time it seems like Drupal is the preferred blogging platform out there
right now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

Reply
sling tv 15 January 2020 at 18:05

I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keep it
up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back later.
All the best

Reply
sling tv 17 January 2020 at 12:56

This is very interesting, You are a very skilled blogger. I’ve joined your feed
and look forward to seeking more of your wonderful post.
Also, I have shared your site in my social networks!

Reply