ข่าวลิเวอร์พูล

ไม่ได้ไปต่อ “คลอปป์” เตรียมขาย 3 แข้งสำรองมกรานี้

สื่อดังเกาะอังกฤษรายงานว่า “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล เตรียมพิจารณาขาย 3 นักเตะสำรองในเดือนมกราคมนี้

โดย 3 แข้งดังกล่าวประกอบไปด้วย อัลแบร์โต โมเรโน, อดัม ลัลลานา และ ลาซาร์ มาร์โควิช

รายแรกเป็นแค่ตัวสำรองในตำแหน่งแบ็กซ้าย โดยมี เซบีญา และทีมจากสเปนให้ความสนใจ

ส่วนในรายของ อดัม ลัลลานา กลายเป็นส่วนเกินในแดนกลาง แต่ที่หนักกว่าคือ มาร์โควิช ที่ไม่ถูก เยอร์เกน คลอปป์ ใส่ชื่อแข่งพรีเมียร์ลีก และทำให้เขาไม่พอใจอย่างมาก

ทั้งนี้เป็นที่เข้าใจว่า หงส์แดง พร้อมที่จะรับฟังทุกข้อเสนอหากมีทีมที่ให้ความสนใจ 3 แข้งดังกล่าวในช่วงเดือนมกราคม

Related posts

สรุปผลโหวตบัลลงดอร์ 2018!! 4 แข้งหงส์ ซาลาห์ อันดับดีสุด

‘บาร์ตัน’ จัดหนักจวก ‘คลอปป์’ เรื่องเกมรับ

สื่อดังยัน! ชาน ตกลงยูเว่ได้แล้ว 99% เหลือยืนยันหลังนัดชิง

20 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 10:21

Heya i’m for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot.
I hope to give something back and help others
like you helped me.

Reply
http://tinyurl.com/ 25 November 2019 at 07:46

These are genuinely fantastic ideas in regarding blogging.
You have touched some pleasant things here.
Any way keep up wrinting.

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 01:31

I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both equally
educative and amusing, and let me tell you, you have hit the
nail on the head. The problem is something too few people are speaking intelligently about.
Now i’m very happy that I came across this in my hunt for something concerning this.

Reply
quest bars cheap 30 November 2019 at 15:31

This is a really good tip particularly to those new to the blogosphere.

Simple but very precise information… Thanks for sharing this one.

A must read article!

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 08:04

Hello, everything is going perfectly here
and ofcourse every one is sharing data, that’s in fact fine, keep up writing.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 20:29

For most recent information you have to pay a quick visit
world wide web and on internet I found this web site as a best website for latest updates.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 14:35

Hello it’s me, I am also visiting this site on a regular basis, this website is actually good and the visitors are truly sharing nice thoughts.

Reply
ps4 games 14 December 2019 at 08:19

Why people still use to read news papers when in this technological globe everything is available on web?

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 19:36

Hi! I could have sworn I’ve visited this website before but after browsing through many of the posts
I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I found
it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 12:32

I have been browsing online more than 2 hours
today, yet I never found any interesting article like yours.
It’s pretty worth enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made good content as
you did, the web will be much more useful than ever before.

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 04:27

I used to be able to find good info from your blog
posts.

Reply
Typicalcat94 25 December 2019 at 05:54

Wow! This can be one of the most helpful blogs we’ve ever come across on thesubject. Basically excellent article! I’m also an expert in this topic so I can understand your hard work.

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 15:30

My brother suggested I might like this blog.

He was totally right. This post actually made my day.
You cann’t imagine just how much time I had spent for this info!
Thanks!

Reply
asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 14:12

I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and
was curious what all is needed to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?

I’m not very internet savvy so I’m not 100% positive. Any tips
or advice would be greatly appreciated. Thank you

Reply
asksylphoflight.tumblr.com sling tv 5 January 2020 at 06:48

I am really happy to read this website posts which carries tons
of helpful information, thanks for providing these statistics.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 05:51

Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
Many thanks

Reply
sling tv 14 January 2020 at 14:47

Hi there, I log on to your new stuff daily. Your story-telling style
is awesome, keep up the good work!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 21:16

Hi there! I could have sworn I’ve been to this web site before but after
going through some of the articles I realized it’s new to me.
Anyways, I’m definitely pleased I found it and I’ll be bookmarking it and checking back often!

Reply
sling tv best package 2020 24 January 2020 at 14:08

My family all the time say that I am killing my time here at web,
except I know I am getting know-how all the time by reading
such good posts.

Reply
sling tv 29 January 2020 at 06:51

I think the admin of this site is truly working
hard in favor of his web page, as here every stuff is quality based data.

Reply